? ??????????????Ornamental Flowers? ????? ?????? ???Rating: 5.0 (5 Ratings)??13 Grabs Today. 1641 Total Gr
abs. ??????Get the Code?? ?? ?????Peace Love Rock N Roll? ????? ?????? ???Rating: 4.0 (55 Ratings)??13 Grabs Today. 7270 Total Grabs. ??????Get the Code?? ?? ???????Heart Gloss? ????? ?????? ???R CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS ?

Tuesday, March 31, 2009

~ Ketika dan Kalimat~

( PART 1)


~ Pada semester terakhirku di pengajian, subjek bbm341o menjadi subjek wajib yang patut diambil untuk membolehkanku bergraduat. Nak tak nak terpaksa la ambik jugak. Tiada pilihan. Mula-mula masuk kelas dah kena dok depan. Mula-mula boring jugak la, tapi bila lama-lama best pulak. hehehe. Doktor Normaliza Abd. Rahim. erm...mula-mula di masuk kelas, getaq lutut. Ingatkan garang, suara punya la kuat. Tapi, dah lama amik kelas ngan dia, baru la faham. Dia nie baik sebenarnya, eh bukan nak megampu tau ini kenyataan yer, tiada kaitan dengan yang hidup ataupun yang meninggal dunia. Ikhlas nie. Bercakap mengenai kelas bahasa dalam multimedia yer. erm, multimedia bunyi macam canggih jer kan. Mula-mula first impression aku tentang kelas ni ialah buat multimedia, yang ada gambar-gambar n muzik-muzik tu. Risau gak, coz aku ni bukan jenis yang suka wat benda macam tu. Kalau menghadap pc pun, paling koman aku wat ialah buka word wat assignment, buku my muzik dengar lagu, pastu men game. Aa, lagi satu tengok movie. Takde keje len kan, hehehe. Lagi satu, aku ni pun bukannya orang yang suka explore-explore benda-benda yang ada dalam komputer nie. Aku lebih suka wat something yang dah sedia ada depan mata. Ni yang aku malas sikit. Sebab dalam kelas ni, banyak yang kita kena blaja sendiri. Kalau tak, tak menjadi la kerja yang kita wat tu. Kelas ni jugak banyak mengajar aku tentang macam mana nak menjadi perosak komputer. hahahah, tau sebab pe coz eksplore punye eksplore pastu tak reti nak patah balik. Hah, padan muka last-last tutup suiz komputer pastu on balik. Tu je caranya, p lepas aku amik kelas ni baru la aku tau sikit-sikit tentang komputer yang bahagian eksplore mengeksplore nie. Kesian aku, dah sem 6 baru nak blaja. isk, isk, isk.

0 comments: